Vergaderlocatie
Voor creativiteit en inspiratie is het goed om buiten de deur te vergaderen.
Vergaderen op locatie doorbreekt alledaagse gewoonten en barrières. In sommige gevallen is een externe vergaderlocatie huren nodig, omdat er op kantoor simpelweg niet genoeg ruimte is voor een vergadering. Meervaart biedt ruimte om 10 verschillende vergaderruimtes te huren met ruimte voor 12 tot 120 personen. Direct meer informatie over onze unieke vergaderlocatie? Neem gerust contact met ons op! Wij denken graag mee.
Vergaderruimte Amsterdam
Onze vergaderzalen bevinden zich op de eerste verdieping en hebben verschillende indelingen, afhankelijk van de wensen. De vergaderzalen variëren van 25 m2 tot 120 m2 groot en bieden 12 tot 120 zitplaatsen. De vergaderruimtes zijn in diverse opstellingen te gebruiken, zoals plenair, in vergaderopstelling of in theateropstelling. De vergaderzalen zijn naast elkaar gelegen en gecombineerd te boeken. Ideaal om in te zetten als breakout ruimte in combinatie met congressen.
De bijbehorende foyer van 200 m2 is te gebruiken voor ontvangst, catering en stands. Bij congressen, conferenties en andere grote evenementen is het uiteraard mogelijk om alle zalen van de Meervaart exclusief te boeken. Daardoor zijn ook onze grote theaterzalen, de Rode zaal en de Blauwe zaal, volledig beschikbaar.
Iedere vergaderzaal is voorzien van een beamer met projectiescherm of LCD-scherm, geluid en flipover. In elke vergaderruimte is natuurlijk daglicht aanwezig.
Onze faciliteiten tijdens de vergadering
Tijdens intensieve vergadersessies is voeding de belangrijkste brandstof. Voor, tijdens én na de vergadering serveren wij heerlijke catering op maat. Inclusief in onze cateringarrangementen bieden wij een uitgebreid buffet: luxe broodjes, vers fruit, verse salades en koffie/thee/jus d’orange, maar het kan uiteraard worden aangepast naar wens. Wellicht sluit u de vergadering af met een diner. In dat geval serveren wij o.a. fingerfood en een walking dinner. Ons standaard catering arrangement is uit te breiden met gezonde snacks, smoothies en andere lekkernijen. Een aantal voorbeelden van partners waarmee wij samenwerken zijn Grapedistrict, Gulpener en Tony Chocolonely.
In het geval van een vergadering met een groot aantal deelnemers, kan het voordelig zijn om te kiezen voor een arrangement. Onze arrangementen bestaan uit verschillende faciliteiten en uiteraard ondersteuning bij de organisatie. Wij hebben een 4-uurs arrangement en een 8-uurs arrangement. Hierbij is onder andere de zaalhuur, catering en begeleiding door een duty manager inbegrepen. In onze informatiemap vind je meer over deze arrangementen en onze overige faciliteiten.
Groene vergaderlocatie
Steeds meer bedrijven kiezen voor het doorvoeren van duurzame veranderingen in de organisatie. Dit geldt ook voor onze organisatie! Op het dak van Meervaart liggen maar liefst 300 zonnepanelen om tijdens zakelijke events in de energiebehoefte te voorzien. Daardoor kunnen we, samen met alle LED-verlichting, CO2 uitstoot reduceren.
Naast CO2 is ook MVO bij Meervaart van groot belang. Meervaart heeft de status van een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Door te kiezen voor onze vergaderlocatie wordt indirect bijgedragen aan educatie- en talentontwikkelingsactiviteiten (Meervaart Jong en Studio), die met de opbrengsten van de zaalverhuur kunnen worden gerealiseerd.
Wij helpen en adviseren graag over duurzaam vergaderen in onze vergaderlocatie. Duurzame catering met voornamelijk lokale en biologische producten. Deze catering bestaat onder andere uit duurzaam water van Made Blue (opbrengsten worden gedoneerd aan waterprojecten in Afrika) en de eerlijke chocola van Tony Chocolonely. Meer informatie over duurzaam vergaderen bij onze groene vergaderlocatie? Neem gerust contact met ons op!
Vergaderlocatie huren bij Meervaart
Benieuwd naar de vergaderarrangementen die wij aanbieden voor onze vergaderlocaties? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over onze vergaderruimtes in Amsterdam.
Is er al een geplande datum? Dan is het mogelijk om direct een optie aan te vragen. Wij nemen dan zo spoedig contact op om de mogelijkheden te bespreken.